Lenovo IdeaTab A10-70 10,1 inch / zwart, blauw / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab A10-70 10,1 inch / zwart, blauw / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Olive 25-01-2016

Inmiddels 4 tablets in de familie in gebruik. Geen enkele klacht.
Ik snap er dan ook geen barst van dat de schermen barsten.

am02 26-01-2016

Klopt de nieuwere doet dat bij ons ook niet. Staat dat nr 4 die we idd later aanschaften niet gebarsten is. Alleen is het bijzonder fijn dat hij het er na 3/4 jaar mee ophoudt.

RTK 08-02-2016

Wij hebben al vaker wat van lenovo gekocht en daarbij geen problemen gehad, tot die van mij. Binnen 2 weken barst in het scherm, en er wordt gezegd dat het drukschade is, dus niet onder de garantie valt. Overigens klopt de bewijslast foto niet met hoe de tablet eruitzag toen we hem terugbrachten. Barst is nu veel groter dan voorheen. Belachelijke klantenservice vanuit Lenovo zelf. Koop er voorlopig niets meer van.

am02 24-01-2016

Waardeloze tablet. Lenovo A10-70
Nr 1: na 10 dagen binnen zichttermijn teruggestuurd. Allerlei software problemen.
Nr 2 zag er goed uit en deed het eerst zo goed dat we nr 3 ook besteld hebben.
Nr 2 kreeg een enorme barst in het scherm door een kind, dat dachten we tenminste toen nog.
Een maand of 2 later kreeg tablet nr 3 echter exact dezelfde barst. Deze had ik zelf opgeborgen en dat doe ik voorzichtig en zorgvuldig. Lijkt of er teveel spanning op de hoeken staat.
Nr 4 hadden we ondertussen al ter vervanging van nr 2 gekocht. Want als ze het doen zijn het leuke tablets.

Ondertussen hield tablet nr 3 er helemaal mee op. Teruggestuurd voor de garantie en die gaat schijnbaar tot de verzegeling van de doos. Wij zouden er niet zorgvuldig mee om zijn gegaan. Het lijkt echter verdacht veel op een hardware probleem. Heb er niet veel verstand van, maar zit in zo’n ding een soort moederbord?
Het is al te raden denk ik deze week hield tablet nr 4, zonder barst wel eens waar, er ook mee op. Gaat ook weer terug voor de garantie en het antwoord zal wel weer zijn dat het allemaal aan ons ligt. Onder tussen binnen 1 jaar ruim 450 euro armer en een hoop gedoe en gezeur. Voor ons even geen Lenovo tablet meer.

Maarten3131 17-10-2015

Zeer mooi tablet. Zeker voor deze prijs. Heel volledig. Update naar Lollipop gelijk gedaan. Daardoor alle laatste beveiligings opties. Verder fantastisch mooi scherm en goed geluid.
Net Asfalt 8 gespeeld en ook dit zoek gaat zonder moeite.
Al met al dus tot nu toe dijk tevreden!

hardio26 13-09-2015

Prima tab voor surfen op internet en opslaan apps enz.
Duidelijk scherm en snelle opstart,goede prijs kwaliteit verhouding.Ik heb wel eerst getwijfeld,maar voor de prijs heb je een goede tab.

Birddog13 28-08-2015

Geweldige tablet. Mooie kleuren, snel.
Ik weet niet wat ik meer zou moeten wensen.
De update naar Kitkat 4.4.2. zat er zelfs al op.

Olive 22-06-2015

Prijs-kwaliteitverhouding geweldig.
Mijn eerste tablet, maar ik zou niet weten wat ik meer nodig heb.
Prima beeld, doet alles wat ik wil en snel.
Beste koop.

Daan Denijs 12-10-2014

Aanvulling:

Bij het eerste gebruik wordt een aantal updates geladen, waaronder Kitkat (4.4.2). Je bent dus ook gelijk helemaal up to date qua software!

Daan Denijs 11-10-2014

Ik heb deze tablet gekocht omdat hij goedkoop is. Ik ga hem gebruiken op het werk, zodat ik mijn notulen niet steeds vergeet. Daar zijn geen indrukwekkende specs voor nodig, dus ik kan wat dat betreft een gokje wagen.

Direct bij het eerste gebruik ben positief verrast. Het ding is stevig, snel, heeft een mooi scherm en de accu gaat heel lang mee. (Twee dagen bij intensief gebruik)

Ik vind hem fijner dan mijn Samsung tablet.

Kortom. De aankoop zeker waard. Dit apparaat verdient meer aandacht.

Minpunten. Het opladen duurt erg lang en de achterkant is een fingerprint magnet.

edvan 24-12-2014

We zijn ook eigenaar van deze tablet en zeer tevreden over de snelheid en werking van dit toestel na updates inderdaad geladen met 4.4.2 os 😆